Avrora contact_centre for_partners info@avrora.ua Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

Створювати свій світ

«Створювати свій світ» – це одна з цінностей компанії «Аврора». Але для її реалізації потрібно брати на себе відповідальність. Саме КСВ (корпоративна соціальна відповідальність) є тим напрямом роботи сучасних компаній, що дає можливість об’єднати інтереси і цінності співробітників, клієнтів, партнерів, суспільства.
І у цій справі не треба «винаходити велосипед», а краще акумулювати свої зусилля з іншими свідомими людьми і організаціями. Тому “Аврора”, як соціально відповідальна компанія, дотримується Цілей сталого розвитку ООН, визначивши для себе найпріоритетніші напрями:

2012 рік. Хватай. Все по 5, 10, 15


На початок 2012 року нам вдалося відшукати нову назву – «Хватай. Все по 5, 10, 15». Вона чітко підкреслювала формат роботи магазину, але виявилася надто складною для розширення мережі.
Перспективи до відкриття нових торгових точок зростали на фоні успіху роботи наявних магазинів.
Ми знайшли своїх покупців, налаштували процеси, планували розширення асортименту, а головне – стали потрібними людям. Тому було прийняте рішення знайти просту назву, яка б легко зчитувалася, виділялася та запам’ятовувалася.

Цікавий факт
• За рік роботи з моменту створення мережа розширилася до 5 магазинів.
 

  • Розширення до 5 магазинів.
  • Зміна назви «Веселий кошик» через невірне сприйняття на «Хватай. Все по 5, 10, 15».
  • Нова назва закликала до дії, але була надто агресивною. Перспективи зростання були очевидними, тому обрано більш «м’яку» назву – «Я люблю Аврору».
  • Створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
  • 2013 рік. Я люблю Аврору

    На завершення 2012 року компанія мала вже чимало досягнень – відкривалися магазини, команда поповнювалася спеціалістами, впроваджувалися нові напрямки роботи. Наші працівники тільки навчалися маркетингу, тому на той момент зійшлися на думці, що назва майбутньої мережі магазинів має відповідати 3-м критеріям:

    1. Бути жіночною.
    2. Легко зчитуватися та запам’ятовуватися.
    3. Починатися на букву «А», як «Apple» та «Amazon», на яких хотілося рівнятися. Адже ми вірили, що у майбутньому назва нашої компанії також стане великою та відомою.

    З допомогою сайту генерації назв було знайдено чимало варіантів. Але слово «Аврора» на думку співробітників відповідало всім вимогам найкраще.

    Також виявилося, що існує мала планета з таким іменем, названа на честь римської богині ранкової зорі, яка приносить світло людям. Отож ідея будувати свою планету та нести світло людям викликала гарні асоціації, що тільки підтвердило правильність вибору назви.
    А стрімку популярність магазину підкреслив додаток «Я люблю». Тому наші магазини стали називатися «Я люблю Аврору».

    Цікавий факт
    • у 2013 році створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
     

    2014 – 2017 роки. Сьогодні Аврора

    Кількість магазинів продовжувала невпинно зростати, асортимент розширювався шаленими темпами, товари завозили на магазини мало не щодня.

    За цей час стала помітною сезонність асортименту. Щойно приходив час відпусток – у магазині з’являлися пляжні капелюхи та надувні круги. З наближенням Нового року – дощики та іграшки прикрашали торговельні зали. Під завершення літа полиці магазинів наповнювалися канцтоварами.

    Наші магазини ставали потрібними людям кожного дня, що підштовхнуло оновити назву до «Сьогодні Аврора». Тепер самі вивіски ніби говорили перехожим, що в «Аврору» варто зайти саме сьогодні.

    Цікаві факти
    • Реєстрація торгових марок «Супер Аврора», «Сьогодні Аврора», «Я ❤️ Аврору».
    • 2014 рік – старт продажу франшизи бренду «Аврора».
    • 2016 рік – відбудова руїн колишнього заводу у сучасний офіс та склад.
    • Поглинання 27 магазинів мережі «АЯ».
    • 2017 рік – відкриття внутрішнього навчального центру в регіонах та на офісі підтримки.
    • 2017 рік – 290 магазинів та 4000 товарів в асортименті.