Аврора contact_centre for_partners info@avrora.ua Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

Ідея зробити бажане ближчим та доступним для людей була і залишається нашою метою. А щоб її досягти, ми постійно працюємо над оновленням, розширенням та поглибленням асортименту. Тому завжди раді новим знайомствам та пропозиціям взаємовигідного співробітництва.

«Аврора» – це ще одне місце, де ваш товар знайде свого покупця, а отже це ще один вагомий канал збуту.

Магазини нашої мережі працюють у форматі One Dollar Store, тому ми зацікавлені тримати ціни на найнижчому рівні.

Наразі нам це успішно вдається робити шляхом мінімальної націнки та величезних об’ємів продажу, адже наша мережа постійно розширюється і представлена майже у всіх регіонах України.

Ось основні критерії, за якими ми підбираємо товар для продажу у нашій мережі:

  • Товар підходить під концепцію бренду, тобто він має низьку ціну.
    На товар є попит і люди із задоволенням його купують.
  • Термін зберігання товару перевищує 90 календарних днів за відсутності особливих вимог до температурного режиму зберігання.
  • Товар має ліцензії та сертифікати на використання ТМ.
  • Ви можете забезпечити необхідну кількість одного SKU для нашої мережі – в середньому 10 тисяч одиниць на місяць.
  • Перевага надається товару українського виробництва, який не представлений на полицях інших національних торгових мереж.
  • Перевага також надається виробнику перед дистриб’ютором.

Нас цікавлять наступні товарні групи:

  • Інвентар кухонний
  • Шкільне приладдя
  • Сумки, гаманці, косметички
  • Іграшки дитячі та розвиваючі ігри
  • Приладдя для прибирання в будинку
  • Посуд для випічки
  • Біжутерія та заколки для волосся.

Як подати пропозицію?
Все просто – заповніть форму на сайті. Протягом 5 робочих днів з вами сконтактує наш менеджер.

За нашим запитом надати зразки товару (до 10-15 одиниць) для проведення тестування та оцінки якості (зразки не повертаються).

У разі виникнення скарг або пропозицій, звертайтеся до координатора роботи з постачальниками Крайника Владислава тел.: +38 (097) 60 28 596

Читати далі

2011 рік. Веселий кошик

Засновники компанії Тарас Панасенко та Лев Жиденко прагнули створити щось велике та грандіозне. Але починали вони з малого – у 2011 році орендували розкладний стіл та організували торгову точку на ринку в смт Опішня, Полтавської області. Далі була схожа торгова точка на ринку у сусідньому селищі Диканька.
Згодом відкрився повноцінний магазин на центральному ринку м. Полтава. Він називався «Веселий кошик». Але ця назва на практиці виявилася не дуже вдалою, адже викликала у людей хибне сприйняття магазину. Вони думали, що у «Веселому кошику» продаються харчі або дитячі іграшки. Асортимент же був набагато ширшим, тому постало питання зміни назви.

Цікаві факти
• Загальна кількість працівників – 5 осіб.
• 50 видів товару.
 

2012 рік. Хватай. Все по 5, 10, 15


На початок 2012 року нам вдалося відшукати нову назву – «Хватай. Все по 5, 10, 15». Вона чітко підкреслювала формат роботи магазину, але виявилася надто складною для розширення мережі.
Перспективи до відкриття нових торгових точок зростали на фоні успіху роботи наявних магазинів.
Ми знайшли своїх покупців, налаштували процеси, планували розширення асортименту, а головне – стали потрібними людям. Тому було прийняте рішення знайти просту назву, яка б легко зчитувалася, виділялася та запам’ятовувалася.

Цікавий факт
• За рік роботи з моменту створення мережа розширилася до 5 магазинів.
 

  • Розширення до 5 магазинів.
  • Зміна назви «Веселий кошик» через невірне сприйняття на «Хватай. Все по 5, 10, 15».
  • Нова назва закликала до дії, але була надто агресивною. Перспективи зростання були очевидними, тому обрано більш «м’яку» назву – «Я люблю Аврору».
  • Створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
  • 2013 рік. Я люблю Аврору

    На завершення 2012 року компанія мала вже чимало досягнень – відкривалися магазини, команда поповнювалася спеціалістами, впроваджувалися нові напрямки роботи. Наші працівники тільки навчалися маркетингу, тому на той момент зійшлися на думці, що назва майбутньої мережі магазинів має відповідати 3-м критеріям:

    1. Бути жіночною.
    2. Легко зчитуватися та запам’ятовуватися.
    3. Починатися на букву «А», як «Apple» та «Amazon», на яких хотілося рівнятися. Адже ми вірили, що у майбутньому назва нашої компанії також стане великою та відомою.

    З допомогою сайту генерації назв було знайдено чимало варіантів. Але слово «Аврора» на думку співробітників відповідало всім вимогам найкраще.

    Також виявилося, що існує мала планета з таким іменем, названа на честь римської богині ранкової зорі, яка приносить світло людям. Отож ідея будувати свою планету та нести світло людям викликала гарні асоціації, що тільки підтвердило правильність вибору назви.
    А стрімку популярність магазину підкреслив додаток «Я люблю». Тому наші магазини стали називатися «Я люблю Аврору».

    Цікавий факт
    • у 2013 році створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
     

    2014 – 2017 роки. Сьогодні Аврора

    Кількість магазинів продовжувала невпинно зростати, асортимент розширювався шаленими темпами, товари завозили на магазини мало не щодня.

    За цей час стала помітною сезонність асортименту. Щойно приходив час відпусток – у магазині з’являлися пляжні капелюхи та надувні круги. З наближенням Нового року – дощики та іграшки прикрашали торговельні зали. Під завершення літа полиці магазинів наповнювалися канцтоварами.

    Наші магазини ставали потрібними людям кожного дня, що підштовхнуло оновити назву до «Сьогодні Аврора». Тепер самі вивіски ніби говорили перехожим, що в «Аврору» варто зайти саме сьогодні.

    Цікаві факти
    • Реєстрація торгових марок «Супер Аврора», «Сьогодні Аврора», «Я ❤️ Аврору».
    • 2014 рік – старт продажу франшизи бренду «Аврора».
    • 2016 рік – відбудова руїн колишнього заводу у сучасний офіс та склад.
    • Поглинання 27 магазинів мережі «АЯ».
    • 2017 рік – відкриття внутрішнього навчального центру в регіонах та на офісі підтримки.
    • 2017 рік – 290 магазинів та 4000 товарів в асортименті.