Аврора contact_centre for_partners info@avrora.ua Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

Аврора Мультимаркет

  • 2021 рік – заміна дескриптора «сім’я соціальних магазинів» на «мультимаркет».
  • Повернення магазинів від власників франшиз під управління ТОВ «Вигідна покупка», остаточне становлення компанії як ритейлера.
  • 2021 рік – надходження інвестицій від Фонду EEGF III компанії «Horizon Capital».
  • Членство компанії в Асоціації ритейлерів України.
  • Членство компанії в Європейській Бізнес Асоціації.
  • Членство компанії в Американській торговельній палаті в Україні.
  • 2022 – перебудова процесів для роботи на час війни, підтримка населення та волонтерів.
  • Аврора - сім'я соціальних магазинів

  • 2018 рік – впровадження методології ощадливого виробництва LEAN (ASAICHI, 5 С, KAIZEN).
  • Зміна назви на «Аврора», впровадження дескриптора «Сім’я соціальних магазинів».
  • 2019 рік – понад 5000 унікальних позицій в асортименті.
  • 2020 рік – 496 магазинів, понад 5000 працівників.
  • 2020 рік – розпочато цілеспрямовану та систематичну роботу у напрямку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).
  • 2020 рік – віддалена робота працівників офісу підтримки та адаптація робочих процесів в умовах пандемії COVID-19.
  • Сьогодні Аврора

  • Реєстрація торгових марок «Супер Аврора», «Сьогодні Аврора», «Я ❤️ Аврору».
  • 2014 рік – старт продажу франшизи бренду «Аврора».
  • 2016 рік – відбудова руїн колишнього заводу у сучасний офіс та склад.
  • Поглинання 27 магазинів мережі «АЯ».
  • 2017 рік – відкриття внутрішнього навчального центру в регіонах та на офісі підтримки.
  • 2017 рік – зміна нави на «Сьогодні Аврора», щоб підкреслити повсякденну присутність у житті покупців.
  • 2017 рік – 290 магазинів та 4000 товарів в асортименті.
  • Хапай, Ялюблю аврору

  • Розширення до 5 магазинів.
  • Зміна назви «Веселий кошик» через невірне сприйняття на «Хватай. Все по 5, 10, 15».
  • Нова назва закликала до дії, але була надто агресивною. Перспективи зростання були очевидними, тому обрано більш «м’яку» назву – «Я люблю Аврору».
  • Створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
  • Веселий кошик

  • Розширення до 5 магазинів.
  • Зміна назви «Веселий кошик» через невірне сприйняття на «Хватай. Все по 5, 10, 15».
  • Нова назва закликала до дії, але була надто агресивною. Перспективи зростання були очевидними, тому обрано більш «м’яку» назву – «Я люблю Аврору».
  • Створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
  • Розширення до 5 магазинів.
  • Зміна назви «Веселий кошик» через невірне сприйняття на «Хватай. Все по 5, 10, 15».
  • Нова назва закликала до дії, але була надто агресивною. Перспективи зростання були очевидними, тому обрано більш «м’яку» назву – «Я люблю Аврору».
  • Створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
  • Історія компанії