Обмін та повернення

Обмін та повернення - desktop

В Аврорі 30 днів у запасі маєш.
Хочеш – обмінюєш. Хочеш – повертаєш

Перед тим, як потрапити у мережу Аврора, продукція ретельно перевіряється на якість. Проте розуміємо, що інколи очікування від товару не виправдовуються, а деякі виробничі дефекти можуть проявити себе лише у результаті експлуатації. Ми відкриті до вирішення таких питань - Аврора надає можливість повернути товар у 30-денний термін.

Які умови, щоб повернути або обміняти товар?

Повернення товару можливе, якщо його оригінальна упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені та неушкоджені (без скотчу, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, що можуть зіпсувати товарний вигляд).

Повернення товару в магазині Аврора

Якщо доставка замовлення була в магазин Аврора або кур'єром iPost - повернути товар можна в будь-якому найближчому магазині магазині Аврора. Візьми з собою чек та звернись до продавця на касі. 

Повернення товару Новою поштою

Якщо доставка замовлення була на Нову пошту - роздрукуй та заповни Заяву на повернення. Відправ товар разом з заявою за адресою: Полтава, Харківське шосе 8Б, 067 129 78 52. Доставку повернення сплачує відправник.

Повернути чи обміняти можна тільки ті товари, які підлягають обміну відповідно до чинного законодавства.