Питання та відповіді

Доставка
Оплата
Обмін та повернення
Коли буде доставлено моє замовлення?

Орієнтовна дата доставки замовлення вказується у листі, який приходить тобі на пошту про підтвердження оформлення замовлення.

Як змінити адресу доставки?

Адресу доставки можна змінити тільки у замовленнях зі способом доставки перевізником Нова пошта. Для цього звернись гарячу лінію 0 800 300 066.

Де шукати номер ТТН?

Номер ТТН надсилає Нова пошта. Також можеш уточнити номер ТТН, звернувшись на гарячу лінію Аврори 0 800 300 066.

Як я дізнаюся, що замовлення прибуло?

Тобі прийде SMS або Viber повідомлення, що замовлення чекає на точці видачі.

Як довго моє замовлення може зберігатися в магазині?

Твоє замовлення зберігається в магазині протягом 7 днів.

Що робити, якщо я не можу знайти номер замовлення?

Звернися на гарячу лінію 0 800 300 066 - ми допоможемо його відновити.