Для замовлення
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Нд: 8:00 - 20:00
«Чорна п'ятниця» (Black Friday) – найграндіозніший розпродаж року, якого, безумовно, чекають любителі знижок усієї планети. По статистиці, продажі магазинів у «Чорну п'ятницю» становлять 1300%, що у 13 разів більше, ніж у будь-який інший день року. Сьогодні ж свято шопінгу не має конкретної дати і традиційно проводиться в останні вихідні листопада – техніка, одяг, різдвяні подарунки і багато іншого можна придбати у цей період за найвигіднішими цінами. Інтернет-магазин Аврора готує грандіозні пропозиції для своїх покупців, а знижки у «Чорну п'ятницю» 2023 сягатимуть до -60%!
Довгоочікуваний розпродаж зазвичай триває 3 дні і цьогоріч припадає на дати з 24 по 26 листопада. Інтернет-магазин Аврора традиційно приєднується до всесвітнього марафону осінніх знижок. А шопитись з Авророю дуже зручно – в інтернет-магазині немає черг, зате є зручна оплата при отриманні і швидка доставка службами-перевізниками в Київ, Одесу, Львів та будь-яку іншу точку України. Також можна замовляти свої покупки на будь-який магазин мережі Аврори, який розташований поряд з домом або роботою.
Аврора ретельно підготувалась і з нетерпінням чекає Black Friday 2023, щоб дивувати своїх покупців різноманіттям товарів зі знижками. Цьогоріч знайдеш багато корисних штук та потрібних речей за неймовірно низькими цінами. Зможеш обрати:
Ось 5 причин, чому акції вигідні для покупців і продавців:
Основне завдання таких знижок – залучити нових і утримати своїх постійних клієнтів.
Автором ідеї Сезонних розпродажів вважається відомий американський підприємець Френк Вулворт. Зовсім юним хлопцем він працював продавцем в невеликій крамничці міста Ланкастер (штат Пенсильванія) і був під загрозою звільнення через свою некомунікабельність і малий прибуток крамниці у його зміни. Річ у тому, що цінники в магазинах того часу були відсутні, а продавець мусив називати ціну покупцеві, на око визначаючи платоспроможність кожного клієнта.
Страждаючи заїканням і сором’язливий по своїй природі, Френк знайшов геніальне рішення, аби зберегти робоче місце: користуючись відсутністю менеджера в магазині, він організував окрему вітрину з сезонними товарами, де продавав таку продукцію по акції «все по п'ять центів».
За один день свого розпродажу Френк наторгував 6 денних виторгів крамниці, після чого звільнився і з часом створив найбільшу роздрібну торгову мережу XX століття під назвою Woolworth.
Успіх його торгової стратегії задав тенденцію на ринку і інші підприємці швидко підхопили такий маркетинговий хід, аби збільшити свої продажі.
Існує декілька варіантів походження назви Black Friday:
Теорія 1. «Чорна п'ятниця», як назва, спочатку вживалась на східному узбережжі США як метафора заторів на дорогах, пов'язаних з великою кількістю охочих купити бажані товари зі знижкою. Регулювати рух цього дня досить складно, тож стомлені каліфорнійські копи саме так іменували акційний ажіотаж у 50-х роках минулого століття.
Теорія 2. Вона пов'язана з кольором чорнил, що використовувались для фінансової документації: для швидкого читання документів збитки фіксувались чорнилами червоного кольору, а прибутки – чорного. Оскільки магазини отримували великий наплив покупців у цей день, записи бухгалтерських книжок цього дня були чорними.
Загальноприйнята назва вкорінилась в соціумі як офіційна тільки в 90-х роках, її активно почали використовувати на телебаченні і в рекламі. Продавці також намагались штучно замінити її на «Велику п'ятницю», щоб уникнути «неприбуткових» асоціацій, але вона не користувалась популярністю і в результаті не прижилась.
Основне завдання таких знижок – залучити нових і утримати своїх постійних клієнтів.
Найбільший розпродаж року носить доволі азартний характер. Оскільки кількість акційного товару на вітринах магазинів обмежена, а знижки справді вражають, багато покупців займають черги перед торговими центрами ще з вечора четверга. В США були зафіксовані випадки, коли люди намагались заночувати у вбиральнях ТЦ аби першими потрапити до вітрини магазину і встигнути купити бажаний товар.
В період 60-80-х років минулого століття в США навіть існувало таке явище, як «епідемія захворювань у Чорну п'ятницю». Співробітники багатьох компаній відмовлялись працювати цього дня, аби не пропустити знижки, беручи лікарняні і відгули, що паралізувало роботу підприємств.
Нечувані знижки в цей період славляться також історіями, які здатні шокувати. Так, у 2012 році мама двох дітей, прикриваючись малечею, розбризкала перцевий балончик прямо у натовп покупців, аби пробратись першою до магазину Walmart. Від її дій постраждали близько двох десятків людей.
Загалом за всю історію «Чорної п'ятниці» зафіксовано 41 випадок застосування сльозогінного газу.
Існує список категорій товарів, які особливо вигідно купувати саме в «Чорну п'ятницю»:
Так, навіть до онлайн-розпродажів варто підготуватись завчасно. Тож, лови мінігайд від Аврори, аби отримати максимум задоволення і користі від покупок, витративши мінімум коштів на них:
І головне – купуй із задоволенням! Вибрати подарунки близьким і купити бажані речі значно дешевше у «Чорну п'ятницю», а з інтернет-магазином Аврора це ще й зручно. Не пропусти грандіозний розпродаж цього листопада, адже кількість товарів і термін дії акції обмежені!
З Авророю ти купиш більше якісних товарів, витративши менше грошей, ніж зазвичай. Знижки на продукцію твоїх улюблених брендів у «Чорну п'ятницю» до 60% !
Для замовлення
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Нд: 8:00 - 20:00
Спробуйте перевірити мережевий кабель, модем і маршрутизатор або знову під’єднати пристрій до мережі Wi-Fi